Меню

суббота, 18 ноября 2017 г.

Викладання предметів освітньої галузі "Суспільствознавство" у 2017-2018 н.р.



Джерела для опрацювання:

1. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (галузь «Суспільствознавство»), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: перейти.
2. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: перейти.

3. Використання історичних джерел на уроках історії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: перейти
4. Підготовка до ЗНО з історії України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: перейти.
5. Проектування сучасного уроку та його ІТ-контенту. Випуск 4 : метод. посіб. / за наук. ред. Л. Голодюк. – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2015. – 72 с.
6. Досвід учителів України з використання хмарних сервісів у системі загальної середньої освіти : збірник наукових праць / за заг. ред. С. Г. Литвинової. – Київ. : Компринт, 2016. – 310 c.
7. Практичні роботи з історії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: перейти.
8.Баханов К.О. Запровадження компетентнісного підходу до навчання історії в школі. Частина 1. – Х.: Вид. група «Основа», 2017. – 123 с. (Б-ка журн. Історія та правознавство». Вип. 3 (159)).
9. Машика В.Т. Практичні заняття з правознавства. 10 клас. Рівень стандарту та академічний. Х.: Вид. група «Основа», 2017. – 96 с. - Б-ка журн. Історія та правознавство». Вип. 2 (159)).
10. Щупак І. Актуальність минулого та «український вимір» всесвітньої історії: особливості підручника І.Щупака «Всесвітня історія» для учнів 9 класу / І.Щупак // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2017. – № 3. – С. 18-23.
11. Ремех Т. Як підготувати і провести практичні заняття з правознавства в старшій школі / Т.Ремех // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2016. – № 11. – С. 34-38
12. Сучасний урок історії : [навчально-методичний посібник] / В.О. Мисан. – К. : Шкільний світ, 2010. – 118 с. - (Б-ка «Шк. Світу»).
13. Гірич І. «Позбутися комплексу меншовартості… і запобігти формуванню його у підлітків, або проконтроверсійні питання кірсу «Історія України. 9 клас» / І.Гирич // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2017. – № 1-2. – С. 2-6
14. Викладання предметів освітньої галузі «Суспільствознавство» у 2017-2018 н.р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: перейти.
15. Нова українська школа: концептуальні засади реформування середньої школи [Електронний ресурс]. – Режим доступу: перейти.

Нині, коли світове співтовариство визнало якість освіти головними пріоритетами розвитку суспільства у ХХІ столітті, особливої актуальності набуває рівень якості історичної та суспільствознавчої освіти. Читати далі






Комментариев нет:

Отправить комментарий